CRM dla Agenta stworzony został z myślą o agencyjnych biurach podróży. Z definicji program przeznaczony do zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management) wzbogaciliśmy o funkcje niezbędne w każdym biurze podróży.
CRM dla Agenta w jednym miejscu łączy bazę klientów i ich rezerwacje, niezależnie od systemu rezerwacyjnego w jakim były zrobione. Dodatkowo program posiada moduł rozliczeń, płatności, raportowania oraz korespondencji.
Jako jedyny CRM na rynku, daje agentowi możliwość nie tylko wczytywania rezerwacji z systemów rezerwacyjnych (ARIADNA, euroTICKET, MerlinX, Sykon, TOM, Travella), ale również pobierania danych klienta do systemów rezerwacyjnych, przy zakładaniu w nich rezerwacji.
Jak to się dzieje?
Po pierwsze, zakładając rezerwację (w ARIADNIE, MerlinX, TOM), zamiast wpisywać dane klienta i uczestników rezerwacji można pobrać je ze swojego CRMa.
Po drugie, rezerwację założoną w systemie (ARIADNA, euroTICKET, MerlinX, Sykon, TOM, Travella) można wczytać do swojego CRM dla Agenta. Rezerwacja taka zostaje zapisana w CRMie razem z danymi o kliencie i uczestnikach.
Po trzecie, od razu w CRMie można dodać wpłatę klienta do rezerwacji. Wpłata taka ma już uzupełnione potrzebne dane o wpłacającym, o rezerwacji i o kwocie.
Dzięki tym mechanizmom obsługa klienta jest błyskawiczna, a czynności biurowe zajmują minimum czasu.
PIRO
Ul. Małopolska 4/6
70-513 Szczecin
Tel.: +48 22 300 11 90
Tel.: +48 91 350 01 62