oprogramowanie dla_agentow_crm strony_na_komorke system_rezerwacyjny
1 2 3 4

Wybierz program
dla siebie:

Klienci i ich opinie

  • ABC Świat Podróży Sp. z o. o.:

    CRM Sykon to doskonałe połączenie intranetu i komunikacji wewnętrznej firmy wraz z księgowością. Jest elastyczny i dostosowuje się do potrzeb użytkownika, równocześnie fachowy i bardzo przydatny. Umożliwia łatwe raportowanie i analizę sprzedaży. Poza tym współpracuje z wieloma innymi systemami tworząc doskonałą platformę wymiany informacji.

    Poza elementami wewnętrznymi programu nie mniej istotna jest jakość współpracy z osobami tam pracującymi. Bardzo mocno polecam korzystanie z usług firmy PIRO.

  • A. Kostrzewski, Biuro Podróży Globsat:

    Z firmą Sykon współpracujemy od kilku lat. Firma zdecydowanie otwarta na sugestie i przesyłane uwagi dotyczące funkcjonalności, czy też ich braku. Dzięki dobrej współpracy i wymianie informacji. CRM Sykon spełnia dobrze nasze oczekiwania i spokojnie możemy go polecać innym użytkownikom oraz współpracę z firmą Sykon.

  • J. Pluta, MyTravel.pl:

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z produktu jakim jest CRM dla Agentów, a szczególnie z tego, że cały czas się rozwija. Bardzo ważne dla nas jest to, ze dostęp do platformy jest zdalny. Jest zintegrowany z systemem Merlinx, Sykon, Travella oraz ET. Daje możliwość tworzenia własnej bazy klientów. Zawiera rozbudowany moduł rozliczeń z touroperatorami i klientami. Bardzo

    łatwo można wygenerować interesujący nas raport oraz wszelkie statystyki. Zespół tworzy program „szyty na miarę” klienta. Narzędzie to bardzo ułatwia i usprawnia nam pracę.

  • T. Zakrzewski, OMNITUR:

    Z CRM Sykon korzystam od kilku lat. Pogram jest przyjazny dla odbiorcy i prosty w obsłudze. W przypadku uwag, reakcje ze strony SYKON są bardzo szybkie, obsługa miła i wyrozumiała a do tego cierpliwa. CRM bardzo pomaga mi w prowadzeniu biura. Polecam ten produkt wszystkim moim znajomym z branży, zwłaszcza że koszt jest naprawdę niewielki w porównaniu z korzyściami które przynosi. Nie wyobrażam sobie pracy bez CRM-u. A i najważniejsze, w dobie laptopów tabletów i smartfonów "biuro" można mieć zawsze przy sobie.

  • B. Demski, MemoTravel.pl:

    Z CRM firmy Sykon korzystam od 2 lat. Jest to narzędzie kompleksowe, pozwalające na koordynację pracy biura w pełnym zakresie. Pozwala prowadzić korespondencję z klientami wg własnych szablonów. Przy kliencie widać pełną jego historię -wszystkie rezerwacje, wpłaty, korespondencję. Pozwala na prowadzenie rozliczeń z klientami i organizatorami. Jednym przyciskiem generujemy fakturę. Jest to także bardzo dobre narzędzie analityczne z możliwością stworzenia wielu rozbudowanych raportów. Jest to dokładnie to, czego potrzebuję. Wcześniej korzystałem z podobnych programów innych firm i CRM z Sykona jest zdecydowanie najlepszy.

  • A. Tront, B. P. ABC WILK:

    Z systemem CRM dla Agenta współpracujemy kilka miesięcy, cieszymy się, że możemy pracować na tak profesjonalnym systemie, który daje wiele możliwości. Rejestracja każdej rezerwacji, tworzenie i poszerzanie bazy naszych klientów, możliwość raportowania transakcji finansowych, a także prosty i przejrzysty system do tworzenia faktur to tylko niektóre propozycje systemu. Bardzo pozytywnie odbieramy współpracę z firmą PIRO.

PIRO
Ul. Małopolska 4/6
70-513 Szczecin

Tel.: +48 22 300 11 90
Tel.: +48 91 350 01 62

E-mail: biuro@sykon.pl